Grammy

Tonårspopstjärnan Justin Bieber har visat att han fortfarande är optimistisk om att vinna priser i framtiden, trots gå ifrån Grammys tomhänt. Talade till Access Hollywood backstage på gårdagens ceremoni, sade han: "jag ska åka på en världsturné som börjar i mars och jag har ett album som kommer ut i morgon." Även om han inte vann några priser, Bieber - som utförde vid evenemanget tillsammans med Usher och Will Smiths son Jayden - sa att han fortfarande hade kul på stjärnspäckade 'bash'. Han sade: "Min favoritdel av showen, var att jag verkligen gillade Eminem's prestanda, han är bara otrolig ... Hans texter är bara häftigt.." Den 16-årige Never Say Never stjärnan gav också en speciell Alla hjärtans dag meddelande till sina fans.

-metrolyrics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0