Justin Bieber definieras "Bieber Fever"

Tonåringa popstjärnan Justin Bieber har definierat de masshysteri som omger honom som är "Bieber Fever". Den 16-årige drog i massiva skaror till premiären av hans nya film Never Say Never i LA igår. Och som han slog den röda mattan var han omgiven av en massa skrikande tjejer - alla som har "Bieber Fever".

 

Ombedd att förklara begreppet, så berättade han till MTV News: "Jag tror att det är mina fans som verkligen stödjer mig, mina fans är mitt allt, och de fick mig till denna position..." Justins "flickvän" Disney-stjärnan Selena Gomez deltog också i evenemanget. Will Smith, hustru Jada Pinkett Smith och deras barn Jaden och Willow var också uppe på natten för att se filmen.

 

-metrolyrics

 

/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0