Justin Bieber smyger en kyss från Cheryl Cole på..

Tonårspopstjärnan Justin Bieber har lyckats få en kyss av Cheryl Cole när han samlade sin Brit Award. U Smile sångaren vann "International Breakthrough Act" pris och medgav att han smögkysste Cole, 27. Acceptera sitt pris på Londons O2 Arena, sade Bieber:
"Jag vet inte riktigt vad jag ska säga att jag vill tacka mina fans, alla ni är fantastiska, och tacka Michael. Här får du en internationell rep som reser med dig hela tiden, så Mike, kom upp här, jag vill dela med dig, du är grym.
Han tweetade senare:

"Jag blev nervös där uppe och kunde inte minnas någonting Lol jag fick kyssa Cheryl Cole och Rihanna på väg till scenen...
-metrolyrics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0