Willow Smith, om Bieber

Willow Smith piskar hennes hår och poserar för några nya photosshoots i mars 2011 för Teen Vogue.
Här är vad den 10-åriga superstjärnan hade att dela med sig:
Om Justin Bieber : "Justin är som min storebror. Jag kan inte ha en crush på honom. "
Willow Smith piskar hennes hår och poserar för några nya photosshoots i mars 2011 för Teen Vogue.
Här är vad den 10-åriga superstjärnan hade att dela med sig:
Om Justin Bieber: "Justin är som min storebror. Jag kan inte ha en crush på honom. "
Var det inte samma sak med Selena, hon kunde inte ha en crush på honom för att han är som en bror för henne.
Men ändå kysser dom varandra som man sett på bilder. ;D
Willow, Justin och Jaden
-justjared

Kommentarer
Postat av: Orgasmhjälpen - en nystartad sexblogg!

Hej sugar! Följ gärna våran nystartade sexblogg för heta tips och idéer om ett galnare sexliv! Just nu har vi även börjat med "bikten" och "dagens fråga" där du som läsare har stor roll för oss! Pussar & kramar Orgasmhjälpen - din HANDledning till njutning ;)

2011-02-12 @ 17:10:55
URL: http://orgasmhjalpen.blogg.se/
Postat av: M A L I N

Hej, vet du om man kan beställa "never say never" biljetter redan nu? =)

2011-02-12 @ 23:46:42
URL: http://theaprilchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0